onsdag 27 februari 2013

Tomt

Hej!

Har inte skrivit på några dagar nu, kan mest bero på att det inte händer så mkt i mitt liv just nu. Vakna, äta, åka till jobbet, äta, sova. O så ser det ut. Inte så kul.
Men kom o tänka på en grej, jag drömde mardröm om älgar, fy! Det bara krylla av dem när vi var ute o körde, höll på o krocka med varenda en och det fick mig o tänka på när jag var liten, det började poppa upp massa minnen. Jag brukar oftast ha lite svårt för o minnas långt bak men vissa speciella saker minns jag.
Ett är t ex när min syster gjorde så vi blev jagade av en älg, hon retade upp den o vi fick springa in i huset, fort som attan! O låste. Det kändes säkrast o låsa, precis som om älgen skulle kunna öppna den? Haha.

När jag var liten hade jag en bästa killkompis, vi umgicks mkt o han blev kär i mig, minns att han köpte en parfym till mig på alla hjärtans dag, jag blev jätteglad men sa att jag bara gillade honom som kompis. Men vi har haft mycket skoj ihop. Utanför Niclas hus fanns det som en liten fotbollsplan med nåt litet mål, jag stod i målet och Niclas ville att jag skulle dra upp tröjan, han tjatade och tillslut gjorde jag det, snabbt! Minns inte vad han sa efteråt men jag minns att mamma ropade på mig precis efter o sa att jag skulle komma hem, tror hon såg vad jag gjorde. Haha. Herregud.

Ibland saknar jag att vara liten, allt var ju så mkt lättare :')

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar