söndag 3 februari 2013

Helgen,

Min helg har varit jättebra! Fick fredagsmys i fredags med hemmagjord pizza och film i soffan. Såg en film som hette "Cocktail" med Tom Cruise i huvudrollen. Han är bartender och flyttar till Jamaica och bla bla bla, blir kär. Men den var verkligen bra :)

I lördags åkte vi in till stan o köpte nya kuddar till sängen, sovkuddar alltså, inga prydnadskuddar. Jag var iofs nöjd med mina så det var bara Andreas som köpte. Jag kan ju sova utan kudde om det skulle vara så haha! Åkte även o hälsade på Eva en stund, fikade o så.
På kvällen var det dags för bowling! Satt hos Markus innan vi åkte in till stan. Jag vann inte. Den enda striken jag gjorde var när jag sköt åt Andreas, surt! Men jag var lika glad för det.
Sen satt vi och pratade och drack drinkar. Fin kväll.

Söndagen igår. Då fick jag tid till att baka. Fan va kul det är :) speciellt nu när man kan göra fin fina muffins med mina spritsar.
Resultatet ser ni här :)




Inte så pjåkiga va? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar