måndag 4 februari 2013

Tisdag och mega finne

Ja, precis som det står i rubriken har jag en mega finne på kinden. Går inte att täcka utan den ser bara ännu större ut då. Usch. Funderar på att åka hem o dra nåt över huvudet. Har ingen lust att visa sig när det är på det här viset.

Well well. Kvällen igår var lugn. Jag gjorde spagetti och köttfärssås och kollade på TV. Andreas hade köpt semlor, namnam! Jag har tjatat om semlor mycket nu, varje gång han säger att han ätit på jobbet blir jag ledsen så nu tyckte han väl att jag var värd en :) det tackar jag för, satt som en smäck!

Efter jobbet idag tänkte jag och Emma gå och fixa gymkort, vi ska bli fit! Lättare och roligare att ha nån o träna med, plus att vi får friskvårdsbidrag från jobbet på 2000 så det är ju dumt att inte utnyttja, right?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar