torsdag 14 februari 2013

FREEDAG!

God morgon fredag! Jag har längtat efter dig.
Igår var det alla <3-ans dag. Jag blev fint uppvaktad, blommor stod på bordet när jag kom hem och semlor låg i kylen. Jag har ju tjatat om semlor hela veckan, antar att Andreas var tröt på mitt tjat ;)
Själv hade jag köpt jordgubbar och vindruvor som vi doppade i choklad. Har en så himla bra chokladfondue , bara att tända ett stearinljus under så smälter chokladen. Åh fy tusan så gott det är! Choklad och frukt passar ju så bra ihop.

Nu sitter jag på jobbet, ska strax duka fram frukosten åt mina gubbar. Bortskämda är dem!

Fina blommorna! <3

Gott gott!

Markus hade glömt låsa dörren så vi gick in och skrev en liten lapp
 och gjorde ett <3 av pepparkakor. Bästa grannar? ;)

Min Björn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar